Πώς να μεγαλώσετε τα στήθη χωρίς χειρουργική επέμβαση

Μερικές χρήσιμες συμβουλές για να βελτιώσετε το στήθος σας και να τα κάνετε να φαίνονται πιο σφριγηλά, τονωμένα και συμπαγή: από τη διατροφή έως το γυμναστήριο. Εάν μοιραστείτε το άρθρο στο Facebook, θα κερδίσετε πιστωτικές μονάδες.

Το γυναικείο στήθος είναι ένα από εκείνα τα μέρη του ανθρώπινου σώματος που καταλύουν περισσότερο την προσοχή και των δύο φύλων, είτε για λόγους προσέγγισης είτε για προσωπική απόλαυση βλέποντας κυματοειδή και ευχάριστα σχήματα.

Προφανώς, αποδεικνύεται επίσης ένα ιδιαίτερα ακανθώδες θέμα: η φύση δεν διανέμει την τύχη με έναν ισότιμο τρόπο και συχνά βρίσκουμε τον εαυτό μας να βρούμε νέες μεθόδους για να ενισχύσουμε αυτό που έχουμε.

Πώς μπορείτε να βελτιώσετε και να αυξήσετε αισθητικά τον όγκο των μαστών σας; Πώς μπορούμε να υπογραμμίσουμε ενδεχομένως περιορισμένα μέτρα; Υπάρχουν μερικές αξιόπιστες συμβουλές που θα σας επιτρέψουν να προχωρήσετε ένα βήμα παραπέρα και να σας αρέσουν ακόμη περισσότερο.

Διατροφή και προσωπική φροντίδα

Ο πρώτος θεμελιώδης κλάδος είναι η διατροφή: στην πραγματικότητα, το στήθος επηρεάζεται άμεσα από τις αλλαγές βάρους, ο κίνδυνος είναι η απώλεια βάρους και η αύξηση του βάρους πολύ γρήγορα. πρέπει να αποφύγουμε να το κάνουμε «στεγνό» ή να το μεγαλώσουμε ανεξέλεγκτα.

Ένα βασικό βήμα μπορεί να είναι να τρώτε τρόφιμα που περιέχουν φυτοοιστρογόνα: επομένως όσπρια, δημητριακά ολικής αλέσεως, κολοκύθα, ηλιόσπορους ή σπόρους λιναριού, σόγια και τα παράγωγά της, μάραθο, κύμινο, φασόλια, πράσινα φυλλώδη λαχανικά και πολλά άλλα τρόφιμα. Αυτά θα του δώσουν μια καλύτερη εμφάνιση.

Η ενυδάτωση του σώματός μας είναι επίσης σημαντική: η κατανάλωση τουλάχιστον 2 λίτρων νερού την ημέρα συνιστάται ιδιαίτερα για τη μείωση των ραγάδων και την ελαστική επιδερμίδα. Για το σκοπό αυτό, μπορεί επίσης να είναι χρήσιμο να χρησιμοποιείτε ειδικές κρέμες που είναι τώρα κορεσμένες στην αγορά ή να καταφεύγετε σε μασάζ από ειδικούς.

Σχετική είναι η χρήση αιθέριων ελαίων, αλλά και σοβάδων που κατασκευάζονται στο σπίτι για να ξεπεραστεί το απαγορευτικό κόστος. Ένα παράδειγμα μπορεί να είναι μια κρέμα που αποτελείται από ανάμειξη 300 g πράσινου πηλού και 2 ασπράδια αυγού με μισό ποτήρι νερό. Μια καθημερινή εφαρμογή μπορεί να σας δώσει μια ανανεωμένη και συμπαγή εμφάνιση.

Μια κερδοφόρα προπόνηση

Μια άλλη βασική λέξη είναι η φυσική κατάσταση. Η συνεχής προπόνηση στο γυμναστήριο σε εβδομαδιαία βάση σας επιτρέπει να τονίσετε όχι μόνο το δέρμα αλλά και τους ιστούς. Ειδικότερα, τα θωρακικά πρέπει να εκπαιδεύονται έτσι ώστε να στηρίζουν παραπλανητικά τα στήθη, αλλά χωρίς υπερβολικά. Επικεντρωθείτε στα κλασικά push-ups, βοηθώντας στηρίζοντας τα γόνατά σας στο έδαφος, εάν δεν είναι προσβάσιμα στην αρχή.

Μπορείτε επίσης να βασιστείτε σε ασκήσεις με βάρη, ανάλογα με την εκρηκτική σας δύναμη, χρησιμοποιώντας ένα πάγκο ή ακόμα και μαξιλάρια. Ανυψώνοντας τον κορμό από το έδαφος, στην πραγματικότητα, θα έχετε τον απαραίτητο χώρο για να κάνετε την κίνηση που επιτρέπει στους βραχίονες πρώτα να ακολουθούν τη γραμμή των ώμων παράλληλα και στη συνέχεια να ανεβαίνουν μέχρι να αγγίξουν τα βάρη.

Τέλος, χρήσιμο για τη φροντίδα του μαστού σας είναι η υποστήριξη που σας επιτρέπει να το στηρίζετε καθημερινά: το σουτιέν. Στην πραγματικότητα, τα εσώρουχα που αγοράζετε μόνοι σας δεν πρέπει να υποτιμάται. Στην πραγματικότητα, πρέπει κατά προτίμηση να είναι κατασκευασμένο από φυσικές ίνες ώστε να μην ερεθίζει το δέρμα και να το αναπνέει.

Το σουτιέν: τι να στοιχηματίσετε

Επιπλέον, μια προσεκτική επιλογή μεγέθους και τύπου μπορεί να κάνει τα στήθη να φαίνονται πιο δροσερά: το μπαλκόνι είναι καλό για όλους τους τύπους μαστών, για παράδειγμα το στήθος συνιστάται μόνο για μεγέθη από το πρώτο έως το τέταρτο, το τρίγωνο είναι κατάλληλο για εκείνους που έχει μικρά στήθη, καθώς και τη ζώνη

Μερικές φορές συμβαίνει επίσης να εξαπατήσει? Η επένδυση προς τα πάνω σάς επιτρέπει να επισημάνετε ακόμη και τα λιγότερο σπασμένα στήθη. Αντίθετα, ένας ελαχιστοποιητής επιτρέπει σε μεγέθη πάνω από το τέταρτο να τυλίγουν το στήθος χωρίς να το συμπιέζουν. Τι προφυλάξεις θα λάβετε για να φροντίσετε το στήθος σας και να βελτιώσετε τα σχήματά σας;

Η σωστή λύση. Επιπλέον, η τακτική και συνεχής χρήση της κρέμας βοηθά στην αύξηση της περιφέρειας και του όγκου των μαστών, βελτιώνοντας παράλληλα τη συμμετρία και το σχήμα και των δύο μαστών. Μια κρέμα που εφαρμόζεται εύκολα, γιατί απλώς ρίξτε μια ποσότητα στο χέρι σας και κάντε μασάζ και στα δύο στήθη μέχρι να απορροφηθεί πλήρως το προϊόν. Τα αποτελέσματα είναι ορατά αμέσως, ακόμα κι αν πρέπει να περιμένετε έως και 4-6 εβδομάδες για να πάρετε πραγματικά σημαντικά οφέλη και πλεονεκτήματα. Για